-,

Muzyka w pracy i po pracy

08:45 ILOBAHIE Comments

jakiej muzyki słuchać w pracy

Cisza... błoga, zauważalna, odkrywająca wszystko, co moja dusza chce dostrzec, usłyszeć... po prostu moja... cisza. A jak to jest z tą ciszą, gdy w pracy trzeba się skupić? Przeszkadza czy raczej pomaga? Mój sposób na produktywność w pracy i relaks w domu...

Muzyka w pracy

Uwielbiam pracować w ciszy. Pozwala mi się skupić, gdy przy porannej herbacie mam do załatwienia kilka ważnych spraw, emaili do wysłania czy znalezienia i wyłonienia kilku ciekawości w sieci. Momentami to nawet czas dla samej siebie. Cenię sobie każdy moment, który nie zakłóca mi spokoju wokół mnie panującego. Jednak... ma to miejsce zazwyczaj rano, kiedy jestem wypoczęta, a mój umysł gotowy jest do działania. Dzień mam często podzielony na pracę rano i wieczorem, kiedy też lubię pracować. Mimo, iż wykonuję dokładnie tą samą pracę robię to w nieco inny sposób. Może być tak, że jestem już zmęczona i potrzebuję nieco wytchnienia... i wtedy na pomoc przychodzi mi muzyka...

Fanką i znawczynią muzyki nigdy nie byłam i nie chciałam być. Zawsze wiedziałam co mi się podoba, a co wywołuje we mnie wściekłość, że bez kija nie podchodź! Muzyka, która umila mi wieczorną pracę nie jest do tańczenia czy śpiewania. To delikatne dźwięki, które pozwalają mi się zrelaksować, wyłączyć ze świata, który wypełniają domownicy i skupić na istocie sprawy, którą chcę zrealizować. Poniżej prezentuję Wam jeden z kilku filmików, które umilają mi wieczory - ten aktualnie gdzieś do 40 min... później zaczyna robić się za ciężki... Delikatnie, cicho... w tle.


Pomijając pracę w ciszy czy też słuchając muzyki, jest coś co mnie niesamowicie relaksuje i pozwala mi "odpłynąć" w świat moich myśli, marzeń i wewnętrznej radości z życia. Poniższa muzyka to rozkosz dla moich uszu, oczu i wszystkiego co się ze mną dzieje podczas słuchania i przede wszystkim oglądania tego filmiku. Przekonajcie się sami.


Jest jeszcze jedna propozycja muzyczna, którą lubię mieć włączoną, np. podczas pisania tego posta. Jest pełna radości i pozytywnej energii.


W ciągu dnia, gdy czytam...


Czy wy też słuchacie muzyki pracując? A może jednak wolicie ciszę, bo właśnie wtedy jesteście w stanie całkowicie skupić się na prac? Jak to jest z muzyką u Was na co dzień?

You Might Also Like

Czytałeś już?