-,

Być Calm - czyli jak odpoczywać

14:14 ILOBAHIE Comments

jak odpoczywać

   Calm   
Sposoby na odpoczywanie

Witajcie!
Całkiem niedawno wspominałam i dzieliłam się z Wami muzyką, którą lubię słuchać w ciągu dnia. Mieliście okazję dowiedzieć się przy jakiej muzyce pracuję, a przy jakiej odpoczywam. Dziś czas na kolejny sposób na czysty i rozkoszny relaks!

Jak odpoczywać

Muzyka...
Muzyka daje ukojenie, to pewne! ...jeżeli jeszcze tego nie "załapałeś" to natychmiast znajdź dla niej miejsce w swoim życiu i ciesz się melodią czy przesłaniem, które za sobą niesie. Wczuj się w jej rytmy i poczuj jak relaks przenika przez Ciebie... sprawdź: Muzyka w pracy

Odpoczywanie, slow i relaks są ostatnio w modzie i tak jak ja za modą nie przepadam, tak w tym przypadku ustawiam się jako pierwsza być złożyć je pokłon. Nie, nie... nie przesadzam. Odpoczywanie to jedna z tych czynności, których niestety należy się nauczyć, a później ją pielęgnować i dbać, aby nie odeszła sobie. Nie będę rozpisywała się o tym, jak to Świat goni jak dziki! Skupię się na sposobie, który mnie relaksuje i daje odpoczynek... Książa.

Książka, o której chcę dziś napisać, to książka wyjątkowa. Poznajcie Calm, niebieską książkę, która na pierwszy rzut oka wygląda jak kalendarz. W zasadzie coś w tym jest, bo zdecydowanie nadaje się do noszenia wszędzie tam, gdzie spokój i wytchnienie pożądane!
Calm to poradnik, jeżeli nie lubisz poradników, to to jest odpowiedni czas, abyś znalazł sobie inny artykuł do czytania, bo tu nic ciekawego dla siebie nie znajdziesz. Książka w niespotykany i niekonwencjonalny sposób została napisana i przedstawiona. Autor zachęca do wspólnego działania poprzez słowa, zdjęcia czy różnego rodzaju ćwiczenia. Na samym wstępie namawia do codziennej medytacji, która uwierzcie sprawdza się niesamowicie, to działa - praktykuję! Calm jest świetnie złożoną książką, a ilustracje, zdjęcia i zebrane słowa przemawiają w głąb i starają się wydobyć z Ciebie moc, która z jakichś przyczyn została uśpiona i wyrobić pewne nawyki, które ułatwiają codzienność.
Na zdjęciach, które ilustrują dziś moją krótką recenzję możecie zobaczyć całkowicie przypadkowe strony poradnika i spróbować poczuć spokój, który za sobą niesie i przesłanie które pomoże Ci się odnaleźć w obecnym świecie.
Książka zakupiłam w showroomie SHE/S A RIOT na Mysiej 3 w Warszawie, ale Wy możecie ją zakupić np. poprzez stronę online store.
Jak cieszyć się życiem

To wspaniała dla mnie książka, która towarzyszy mi codziennie i codziennie przypomina o spokoju, który chcę w sobie pielęgnować. Dla zainteresowanych polecam też inne książki o minimalnie i spokoju, który można osiągnąć zmieniając poszczególne elementy w swoim otoczeniu i życiu.
Uwielbiam takie książki... jeżeli znasz jakąś fajną inną tego typu pozycję, poleć mi koniecznie - chętnie poczytam i dowiem się ciekawości, które w sobie skrywa.
Jak cieszyć się z życia
zdjęcia: ILOBAHIE

You Might Also Like

Czytałeś już?