pokochać sztukę,

Ja już pokochałam sztukę #5 a Ty?

11:08 ILOBAHIE Comments




Przyszedł czas na moich ulubionych dwóch artystów, których uwielbiam! Ich prace są trudne do zdobycia, a już w szczególności nie można mieć ich w swoim domu...
Jednak marzenie moje to stać się częścią wystawy tych artystów... są delikatni, minimalistyczni i tacy wręcz romantyczni (to moje odczucie). Zdradzam więc Wam dwa nazwiska: Fabian Bürgy oraz Tokujin Yoshioka. Obaj panowie idealnie czują przestrzeń i idealnie umieją pokazać w niej to co najpiękniejsze. Reszta słów będzie zbędna, oceńcie sami.

Przypomnę jeszcze tylko, że projekt 'Pokochać sztukę z ILOBAHIE' realizowany jest już 5. raz wspólnie z magazynem ILOBAHIE CREATIVE

_ Fabian Bürgy- Szfajcaria

Piękne połączenie elegancji, melancholii i ciszy. Artysta jest mistrzem łączenia instalacji, rzeźby oraz cyfrowych obrazów. Można śmiało powiedzieć, że jego prace są poetyckim połączeniem ciszy i ruchu. W pracach Fabiana Bürgy’ego istnieje napięcie. Oglądając jego dzieła odczuwanym delikatny niepokój, który nie jest na tyle niewygodny, aby przestać oglądać jego instalacje czy inne twory. Więcej prac artysty znajdziecie na fabianbuergy.com.

| fot. fabianbuergy.com

| fot. fabianbuergy.com

| fot. fabianbuergy.com

| fot. fabianbuergy.com

| fot. fabianbuergy.com

_ Tokujin Yoshioka - Japonia

Praca z ponad 2 mln słomek, które wypełniają nieregularnie pomieszczenia muzealne. Prace jakby po gwałtownej burzy naśladują kłębiące się chmury. Prace tego artysty są delikatne, niewinne i  czyste. Na blogu u ILOBAHIE przeczytacie równiez o krześle, które autor wykonał z naturalnego kryształu. Więcej wspaniałości tego artysty na tokujin.com.

| fot. designboom.com

| fot. yatzer_com

| fot. designboom.com

| fot. designboom.com

| fot. designboom.com

Zakochani? :)
Wspaniale! Napisz co poczułeś oglądając te prace... 
jestem straszliwie ciekawa czy podzielasz moją fascynację...

You Might Also Like

Czytałeś już?