ilobahie - ja!,

Dlaczego nie uwieczniam pięknych chwil?

09:15 ILOBAHIE Comments


Bardzo często zastanawiam się kto z Was czyta regularnie mój blog lub wchodzi specjalnie po to, aby sprawdzić czy jest już nowy wpis? Ciekawi mnie to bardzo!

.jesień kojarzy mi się z nauką

Jesień począwszy od wrześnie poprzez październik i listopad, to miesiące, które w pewnym stopniu zmuszają mnie do aktywności, ale nie tej fizycznej, a tej umysłowej, dlatego...

. dlaczego mało mnie na blogu?

1. sporą część czasu poświęcam ostatnio na naukę - naukę dosłownie wszystkiego. Od samorealizacji po marketing, angielski umiejętność radzenia sobie z "debilami" czy wzbogacanie umiejętności, które już posiadam, 2. sporą część czasu poświęcam na buszowanie wszerz i wzdłuż po internecie w poszukiwaniu ciekawości. Odkrywam nowe blogi, nowe marki, nowe pomysły i poznaję nowe historie, 3. jestem zaadsorbowana do reszty prywatnym projektem, a dokładniej pracą, która zajmuje mi więcej czasu niż się spodziewałam :D, 4. kolejna sprawa to magazyn... praca w pojedynkę nie należy do łatwych..., 5. kolekcjonuję 'moje chwile'...

.nie uwieczniam pięknych chwil

Nie codziennie, ale wystarczająco często 'dopadają' mnie piękne momenty, które staram się zatrzymać chociażby poprzez zrobienie komórką zdjęcia. Moja karta pamięci czasami pęka w szwach i mówi po cichutku 'już dość!'. Są jednak takie chwile i nie mówię tu o tym, że zjadłam wspaniały obiad, że ktoś w autobusie ustąpił mi miejsce, czy kupiłam sobie coś na co czatowałam od dłuższego czasu, raczej chodzi mi o coś innego coś ponad to. Mam na myśli 'piękne zjawisko', 'moje zjawisko', które uwielbiam, które sprawia, że łzy same pojawiają się w kącikach oczu, moje gardło jest ściśnięte niczym gąbka w ręku, a ja uśmiechnięta i szczęśliwa jakby lekko uniesiona nad ziemią... frunę. Momenty, te nazywam "moje" są to dosłownie chwile, momenty, momenciki, które są ciężkie do opisania, sytuacje, którymi nie dzielę się z nikim innym. Większości z nich nie jestem w stanie nawet sfotografować, a te, które jestem - nie robię tego. Nie uwieczniam moich pięknych chwil na fotografii by mi nie spowszedniały. Jesień to czas, który uwielbiam, ponieważ w mojej głowie jest mnóstwo takich pięknych chwil...
Na potrzeby tego posta postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć, które w mniejszym lub większym stopniu spowodowały że mogłam przez chwilę pofruwać :) 

Polska złota jesień
Porządki w ogródku
Polska złota jesień
Polska złota jesień
Polska złota jesień
Polska złota jesień
Polska złota jesień
Widok z okna na drzewa jesienią
Park jesienią
| fot. ILOBAHIE

.jesienny kącik przyjemności

Moje dwa sposoby na jesienną przyjemność;
_1_
herbatka + kocyk + internet 

_2_
mata + joga + sprawdzone asany

A jak Wy spędzacie jesienne wieczory?

You Might Also Like

Czytałeś już?