akwarela ILOBAHIE,

Do kogo trafią akwarelowe kaktusy?

10:07 ILOBAHIE Comments

Akwarelowe kaktusy ilobahie

Już czas poznać wyniki!
Pewnie większość z Was zastanawia się do kogo trafią kaktusy? I słusznie czas najwyższy to ogłosić :)
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zechcieli wiąż udział w zabawie Akwarelowe kaktusy giveaway. Wasze pomyły były bardzo interesujące, jednak kilka z nich zrobiło ma mnie szczególne wrażenie. Dlatego też dodatkowo postanowiłam nagrodzić dwie osoby, które zdobędą obiecane plakaty kaktusów oraz przyznać dwa upominki dla osób, których pomysły również mi się spodobały.

I miejsce

AliceLovesBrocante

za pomysł na grafiki o tematyce "męskiej",
dla Ciebie wybrałam mój ulubiony plakat z kaktusem: 

ramka z kaktusami

II miejsce

iszart

za pomysł zamknięcia roślin w butelce,
dla Ciebie wybrałam te kaktusy:

akwarelowe kaktusy ilobahie

I wyróżnienie

Baba ma dom

za kanciaste formy, wielościany 3D, fragment splotów w makro
uwielbiam abstrakcję i już w głowie zrodziło się sporo pomysłów!
dla Ciebie przygotowałam zestaw 3 pocztówek :)

pocztówki z kaktusami

II wyróżnienie

Petit Story

za wodne stworki
z tego może powstać piękna seria grafik dla dzieci
dla Ciebie przygotowała zestaw 3 pocztówek :)

akwarelowe kaktusy ilobahie

UWAGA! UWAGA! UWAGA!

od dziś do końca listopada 2015 r. wszystkie Kaktusy by ILOBAHIE w formacie 50x70cm (format B2) tylko na portalu DaWanda będzie można zakupić taniej o 60 zł! 
Czyli cena ze 150 pln spada do 90 pln :)
Kuszące prawda?

Pamiętajcie, że prezent na gwiazdkę należy zakupić wcześniej!
:)

You Might Also Like

Czytałeś już?