featured,

Lato mnie już znudziło!

19:01 ILOBAHIE Comments


Tak, tak, dokładnie! Oczekuję już jesieni :)
Wczoraj nie mogłam się już powstrzymać i posprzątałam dookoła domu, aby poczuć te jesienne porządki w ogródku, które bardzo lubię.

.ZA CO KOCHAM JESIEŃ

Jesień w przeciwieństwie do lata, za którym nie przepadam, chociaż coś tak je delikatnie lubię :P, jest piękna, kapryśna, niekiedy ciepła i ociekająca złotymi odcieniami liści, i owszem, nie powiem bywa deszczowa i ponura. Taką ją właśnie lubię... Kocham wieczory, gdzie mogę zaszyć się owinięta w koc, ciepłe kapcie i z kubkiem herbaty w ręku na kanapie i spoglądać za okno jak czas przemija, a drzewa coraz bardziej stają się łyse. Niektórzy powiedzą, że to wariactwo siedzieć i patrzeć za okno, jednak dla mnie to odpoczynek, chwila na przemyślenia, marzenia, tęsknoty i inne czarne i wybujałe myśli :)) 
A Wy jaki macie stosunek do tej pory roku? Lubicie, tolerujecie czy nienawidzicie?

Jesień w lesie

Jesień w lesie
| fot. 1-3 ILOBAHIE

.PRZYJEMNY SPACER PO LESIE

Rower... wspaniały wynalazek! Niecałe 10 km od swojego domu mam przepiękny kawał lasu, do którego niekiedy się wybieram. Niedanej jak maju, kiedy pisałam o wspaniałym weekendowym pikniku w poście pt. Rowerem na drugie śniadanie wspomniałam również o tym samym miejscu. To piękny Park Narodowy, który emanuje wszechobecną ciszą i dochodzącymi raz na jakiś czas odgłosami zwierząt, których zlokalizowanie graniczy z cudem. Tu jest pięknie! zobaczcie sami...

.JESIEŃ TO RÓWNIEŻ

Piękne złote liście, które niczym dywan pokrywają całą leśną ścieżkę... to słońce przedzierające się przez korony drzew... to piękne kolory i zapach suchych lekko zgniłych liści... Jesień to także dynie, które kojarzą mi się z dyniami ozdobnymi, jak i dyniami na halloween. 


Rowerem przez las
Las
Polska złota jesien
| fot. 1-5 ILOBAHIE
Liście drzew jeszcze zielone... a ja już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła je grabić i cieszyć się przyjemną aurą zwiastującą kolejną porę roku... No i to chodzenie i szuranie po liściach... 

Napiszcie koniecznie jak Wy widzicie jesień, jak ją odczuwacie i czy pałacie do niej takim samym entuzjazmem jak do innych pór oku? Chętnie poznam Wasze opinie.

You Might Also Like

Czytałeś już?