ilobahie - ja!,

Wyzwanie kreatywne czas start!

08:38 ILOBAHIE Comments

Kilka dni temu informowałem Was o kreatywnym wyzwaniu '20 Day of doodling', które wspólnie z Zenją zorganizowałyśmy i które właśnie dziś ma swój początek :)
Zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu '20 days of doodling', wszystkich tych, którzy chcą pobawić się wspólnie z nami i kreatywnie spędzić ostatni miesiąc wakacji :-) 
'20 days of doodling' to świetne narzędzie, które pozwoli Wam poprzez szybkie bazgroły i mniej lub bardziej udolne rysuneczki rozpocząć przygodę z rysowaniem. Pozwoli też uwolnić Waszą kreatywną duszę, która z jakichś przyczyn jest uśpienia :-) Wydrukuj szablon i podaruj go dziecku, mężowi, żonie lub komuś innemu z rodziny. Pamiętaj! Nie potrzebne są tutaj jakiekolwiek zdolności! Wystarczą tylko chęci! ;-) 
Szczegóły zabawy znajdziecie tu: wyzwanie

A teraz zapraszam na fotorelację z przygotowań oraz na pierwszy mój rysunek, który pokażę i który przedstawia mnie ;-)

Tak było, gdy tylko pojawił się pomysł...

| fot. ILOBAHIE

| fot. ILOBAHIE

| fot. ILOBAHIE

Tak było, gdy... zaczęłam rysować...

| fot. ILOBAHIE

| fot. ILOBAHIE

| fot. ILOBAHIE

A tak... gdy powstał pierwszy 'bazgroł'...

| fot. ILOBAHIE

| fot. ILOBAHIE

| fot. ILOBAHIE

| fot. ILOBAHIE

| fot. ILOBAHIE
A jak mają się dziś Wasze rysunki? :) Straszliwie jestem ciekawa jak Wam to wychodzi? :) Napiszcie w komentarzu jakie uczucia po pierwszym dniu wyzwania ? :)

You Might Also Like

Czytałeś już?