ilobahie - ja!,

Ostatni tydzień wyzwania!

10:10 ILOBAHIE Comments


Witajcie w poniedziałek!
Dziś rozpoczyna się ostatni tydzień wyzwanie '20 days of doodling', które zorganizowałyśmy z Zenją (z bloga zenja.pl), i które trwa od początku sierpnia.
O wyzwaniu więcej możecie się dowiedzieć z dwóch postów, które wiszą na stronie głównej tegoż właśnie bloga:


Jeżeli z jakichś powodów nie bawiłeś się wspólnie z nami - nic straconego! Masz jeszcze 5 dni na to, aby pobudzić swoją kreatywność do twórczego działania :) Szablon do wydrukowania możecie pobrać tu.

W wyzwaniu bierze udział spora liczba osób, które codziennie dzielą się z nami swoimi pracami... Zachęcam Ciebie, Ciebie o i Ciebie też... abyście weszli w poniższe dwa linki i zobaczyli te piękne rysunki, które zachęcą Was do wzięcie udziału w wyzwaniu '20 days of doodling'.


To dla nas duże zaskoczenie, że zgłosiło się tak dużo chętnych! Cieszymy się ogromnie z wspólnej zabawy! Będzie nam bardzo ciężko spośród nadesłanych mejlowo prac wybrać tę, która zdobędzie od nas upominek. 

A teraz moja galeria bazgrołów...

1. dzień wyzwania - 'Ja' ;) | fot. ILOBAHIE

2. dzień wyzwania - Zastanawiacie się po co te kredki? Nie jesteście sami...  ;)  | fot. ILOBAHIE

4. dzień wyzwania - ooo... plaża... i 33 stopnie w cieniu... :) | fot. ILOBAHIE

5. dzień wyzwania - Przy zachodzie słońca... w mojej torebce :)  | fot. ILOBAHIE

6. dzień wyzwania - śniadaniowo... od razu widać gdzie mi się nie chciało :P | fot. ILOBAHIE

7. dzień wyzwania - tak to widzę! | fot. ILOBAHIE

9. dzień wyzwania - 3 misie - raczej 3 pokraczne stworzenia! no dobra! Macie mnie tego dnia
mi się nie chciało! | fot. ILOBAHIE

11. dzień wyzwania - Raczek nieboraczek :) sprawił, że postanowiłam pokolorować niektóre okienka
| fot. ILOBAHIE

13. dzień wyzwania - kolorowo się zrobiło...| fot. ILOBAHIE

14. dzień wyzwania - Tak tak... cały dzień spędziłam siedząc w kodzie! Wieczorem odleciałam... ;)
| fot. ILOBAHIE

15. dzień wyzwania - Miał wyjść zdziwiony potworek, a wyszedł wściekły :P  | fot. ILOBAHIE
Temat na dziś to: 'Ulubiony napój' :) Chcecie wiedzieć co lubi pić ILOBAHIE? Śledźcie koniecznie mojego Insta lub mój profil na FB.

Kreatywnego początku tygodnia! 
:)

You Might Also Like

Czytałeś już?