ceramika,

Pokochać sztukę z ILOBAHIE #2

19:51 ILOBAHIE Comments

Druga odsłona serii poświęconej sztuce, która swoje publikacje ma w magazynie ILOBAHIE CRESTIVE będzie pod hasłem rzeźby. 
Podejmuję kolejną próbę, w której chcę pokazać Wam, że sztuka da się lubić! Chcę Was również przekonać do tego, abyście spróbowali spojrzeć na sztukę nieco innym okiem. Szuka to nie zawsze historyczne obrazy, które malarz namalował kilka wieków temu (chodź te w moim mniemaniu są fantastyczne(uwielbiam malarstwo!). Jeżeli nie rozumiesz sztuki z ubiegłych wieków spróbuj zastanowić się nad tą, która powstaje aktualnie. Nie skupiaj się tylko na jednej dziedzinie sztuki nowoczesnej, ale postaraj się popatrzeć na nią np. jak dziecko. 

Propozycje na sierpień będą wirować dookoła postaci i inie tylko. Pojawi się również ceramika, która ostatnio mi się bardzo podoba, ale znajdziecie również rzeźby wykonane z innych materiałów :)

1. BAJECZNE POSTACI

Infantylne rzeźby ceramiczne niewątpliwie wprowadzają w świat bajki, w której tajemniczość i niepowtarzalność odgrywa rolę pierwszoplanową. Prace Nathalie Choux  możecie znaleźć na stronie nathaliechoux.com, na której jest również przekierowanie do jej bloga.




2. FOLKOWATO

Mleczno-jedwabisto ceramiczne projekty Madaliny Andronic to produkty ręcznie malowane, które nawiązują do rumuńskiego folkloru. Sama jeszcze nigdy nie widziałam tak pięknych prac utrzymanych w klimacie folkloru lokalnym. Są delikatne, spójne i nowoczesne. Więcej fantastycznych projektów szukajcie tu: the-awesome-project.tumblr.com





3. UKRYTE PIĘKNO

Dziwaczne rzeźby, które na pierwszy rzut oka szokują i przypominają martwe twarze i części ciała człowieka, jednak w bliższym poznaniu można dostrzec piękno, które skrywają... Jak sama artystka przyznaje 'Moje prace są tajemnicze, nawet dla mnie'. Prace artystki Bonnie Marie Smith znajdziecie tu: bonniemariesmith.com






4. KOMBINACJA PROPORCJI

Oryginalne kombinacje tekstur oraz proporcji form, które tworzy Dima RV zaskakują swoim niecodziennym odbiorem. Jego rzeźby są dziwaczne lecz bardzo interesujące. Nie udało mi się znaleźć strony autora, dlatego odsyłam Was do Googla





Pokochaliście chodź odrobinę to co przygotowałam dla Was w tym miesiącu? :) 

You Might Also Like

Czytałeś już?