animacja,

Creative time

20:02 ILOBAHIE Comments

Malowanie ceramiki

Uwielbiam tworzyć fajne rzeczy, a jeszcze bardziej ślicznie je prezentować :)

... sobota

jak co tydzień... po ciężkim tygodniu nie robienia niczego :D - ma się ten dar ;) - gdy przychodzi wolny dzień staram się kreatywnie go wykorzystać. Miniona sobota dokładnie tak mi minęła.

Kiedy wyzwanie 20 days of doodling się już skończyło - a propos! nie zapomnijcie wysłać nam swoich prac - przedłużyłyśmy z Kasią termin do środy! - postanowiłam zabrać się za kolejny projekt, który czekał na swoją kolej.

ceramika...

Jakiś czas temu zakupiłam 4 komplety pięknej białej ceramiki - 4 talerzyki, 4 miseczki i 4 zgrabne kubeczki, które postanowiłam "wziąć w swoje ręce"! To nie pierwszy raz, kiedy zajmuję się produkcją wzorów na kubki. Ciekawskich odsyłam do mojej strony z autorskimi grafikami, gdzie znajdują się również fajowe kubki ILOBAHIE.art

W sieci znajdziecie mnóstwo pomysłów jak ozdobić własnoręcznie naczynia i jeszcze więcej osób, które dzielą się tym z innymi. Pomysł bardzo mi się spodobał, gdyż nie wymaga zbyt wielu umiejętności i nie wiadomo jakiej kreatywności, aby stworzyć ciekawy wzór. No dobra! Potrzebna jest cierpliwość i spokój... :) jednak to da się opanować!
Zainspirowana różnymi ciekawimy, prostymi i minimalistycznymi wzorami postanowiłam wykorzystać je w swoim projekcie. Swoją pracę uwieczniłam na poniższej animacji... :)

| animalcja by ILOBAHIE
I jak? Nabraliście ochoty na stworzenie swojej własnej, domowej, autorskiej kolekcji ceramiki? Świetnie! To ciekawe zajęcie, które można dzielić wspólnie z kimś bliskim.

Wspomniałam na początku, o tym, że uwielbiam prezentować swoje produkty w piękny sposób... Tak! Kocham to... Tym razem moja prezentacja skupiła się na pięknych zdjęciach oraz stworzeniu specjalnie dla tej limitowanej kolekcji ceramiki by ILOBAHIE logo, które widnieje na animacji oraz zdjęciach. Jestem ciekawa Waszych opinii. Podzielcie się ze mną swoimi spostrzeżeniami.

Poniżej efekty mojej zabawy...

creative time in blog ILOBAHIE
| fot. ILOBAHIE
malowana ceramika
| fot. ILOBAHIE
Ręcznie malowana ceramika
| fot. ILOBAHIE
Ręcznie malowana ceramika
| fot. ILOBAHIE
Kubki ręcznie malowane
| fot. ILOBAHIE
Ręcznie malowana ceramika
| fot. ILOBAHIE
Ręcznie malowana ceramika
| fot. ILOBAHIE
Ręcznie malowana ceramika
| fot. ILOBAHIE
Talerz ręcznie malowany
| fot. ILOBAHIE
Ręcznie malowana ceramika
| fot. ILOBAHIE
Ręcznie malowana ceramika
| fot. ILOBAHIE
Ręcznie malowana ceramika
| fot. ILOBAHIE
ceramika
| fot. ILOBAHIE
Ręcznie malowane naczynia
| fot. ILOBAHIE
Ręcznie malowana ceramika
| fot. ILOBAHIE
mniam!

You Might Also Like

Czytałeś już?