dekoracja stołu,

Moodboard #11 Bogactwo stołu vs minimum przyjemności

10:00 ILOBAHIE Comments

Drogi czytelniku, 
za Tobą już 10 Moodboardów o Dyskusji o Wnętrzach, a więc dziesięć możliwości wypowiedzenia swojego zdania
na tematy przeze mnie poruszane w postaci fotografii i kilku pytań.
Niektóre z nich cieszyły się dużą popularnością inne całkowitym brakiem komentarzy... nie poddając się jednak postanowiłam, że kolejne 10 Moodboordów będą poprowadzone w nieco inny sposób. Będę poddawała dwie całkowicie zbieżne propozycje tego samego tematu, które pozwolą spojrzeć na tematy z innego punktu widzenia. Dziś skupiłam się na stole, zobaczcie sami...

A/Bogactwo stołu

Wealth dishes
1_2_3
4_☔_6
7_8_9

B/Minimalne nakrycie stołu

Moodboard with minimal table setting
1_2_3
4_☔_6
7_8_9

I jak? :) Czy już wiesz, która z propozycji jest 'bardziej' Twoja? Podoba Ci się przepych, bo propozycje, które wybrałam są kolorowe i pełne radości czy jednak doceniasz minimum przyjemności za spokój i delikatność, którymi te stoły emanują?  

_________________________________

Już za tydzień kolejne inspirujące tablice :) 
A już teraz możesz zacząć mnie obserwować na Instagramie lub Pintereście :)

Zobacz również...
   

You Might Also Like

Czytałeś już?