DIY,

Kreatywny miesiąc

20:59 ILOBAHIE Comments

planner diy kalendarz z kolorowymi kartkami
Kreatywność jest w modzie. Designerzy, projektanci czy graficy, a nawet i blogerzy prześcigają się w byciu cool. Sposób bycia, życia i 'sprzedawania się' światu wyszły na pierwszy plan. Nic dziwnego, każdy chce, aby postrzegano go tak jak sobie to wymarzy. 
Jest jednak grono ludzi, którzy są kreatywni z natury i ich życie to jedna wielka hmm... 'kreacja'? To brzmi bynajmniej dziwnie... żyją pomysłami... to miałam na myśli :) 
Mimo wszystko kreatywność to cecha pożądana i bardzo doceniana. Dlatego nie zważając na panującą modę stań się kreatywnym człowiekiem na zawsze!
Około miesiąca, może dwa (?) temu odkryłam w sieci kolejną perełkę - Kasię z bloga worqshop.pl. Ha! Zaczynam kolekcjonować 'Kasie', w swoim zbiorze mam ich już 3 kreatywne osóbki - Kasia jeden - z bloga ilobahie.blogspot.com, czyli ja :P hihi, zenja.pl Kasia dwa i teraz Kasia trzy z worqshop.pl :) I tak jak zawsze moja droga poznawcza danego blogera zaczynała się od jego bloga i przechodziła na inne portale, na których udzielał się bloger - tak tym razem było inaczej. Zaczęło się od YouTube'a. Zaczęłam obserwować kanał, później dowiedziałam się, że jest jeszcze blog i tak to się zaczęło... Serdecznie polecam wszystkim bloga i vloga Kasi.

kreatywny planner do wydrukowania
fot. ILOBAHIE
Wracając do kreatywności...
Na blogu, który tak zachwalałam kilka linijek wcześniej urzekły mnie plannery, które na nim zobaczyłam i które są pięknie i starannie wykonane. Za każdym razem, gdy tylko je widziałam myślałam sobie, że fajnie byłoby mieć taki na własność. Po czym kilka dni później Kasia wrzuciła na bloga gładki szablon do pobrania i wydrukowania. Pomyślałam... 'o ktoś tutaj czyta mi w myślach...' :) Pobrałam, wydrukowałam i wypełniłam kolorowymi literkami i cyferkami... oto moje efekty:

Kalendarz DIY do wydrukowania
fot. ILOBAHIE

kreatywny planner do wydrukowania
kółko od herbaty... jak myślicie celowe czy przypadkowe? :) | fot. ILOBAHIE

kreatywny planner do wydrukowania
fot. ILOBAHIE

Jak stać się kreatywnym człowiekiem?
Kursy, które prowadzę oraz slow weekend z wąsem :D | fot. ILOBAHIE

Kreatywna kartka z kalendarza
Zwierzak, niezbędny podczas kreatywnej pracy | fot. ILOBAHIE

Lipiec miesiącem kratywnym
fot. ILOBAHIE

Jak planować miesiąc
Lipiec już prawie gotowy | fot. ILOBAHIE

kreatywny planner do wydrukowania
Ach te randki... ;) | fot. ILOBAHIE

kreatywny planner do wydrukowania
Kalendarz nie pomieści wszystkiego, ale z pewnością znajdzie się na nim jeszcze ilość godzin jakie poświęciłam w ciągu każdego dnia na jogę, którą uwielbiam i bez której już nie mogę... :) | fot. ILOBAHIE
Jak planować posty na bloga?
Planowanie postów ważnych na czerwono! | fot. ILOBAHIE

Mój kreatywny kalendarz blogowy
A tak planner prezentuje się dziś | fot. ILOBAHIE

Jak kreatywnie rozplanować miesiąc
1. sierpnia mam ślub koleżanki... już nie mogę się doczekać :) | fot. ILOBAHIE

Czy na dłuższą metę taki kalendarz zda u mnie egzamin, tego nie wiem... wiem jednak, że to świetna zabawa, którą polecam każdemu :)

You Might Also Like

Czytałeś już?