animacja,

Forest in a jar + Animacja

10:10 ILOBAHIE Comments

Witajcie! 
Kilka dni temu kusiłam Was na Instagramie tajemniczym zdjęciem (foto poniżej), abyście obserwowali mojego bloga w tym tygodniu w celu odkrycia tajemniczego posta, którego dla Was przygotowałam.

fot. ILOBAHIE
Ostatnio udaje mi się połączyć wszystkie moje obowiązki razem z zachciankami, projektami - tymi blogowymi oraz ze sprawami związanymi z magazynem ILOBAHIE CREATIVE - à propos już za kilka dni nowy numer :D Pewnie jesteście ciekawi co przygotowałam dla Was w tym miesiącu? :P
Udaje mi się też wygospodarować czas na przyjemności i jedną z nich, a nawet dwie... :) chcę Wam dziś zaprezentować.

01/Animacja

W środę spędziłam kilka chwil - w sumie szybko mi poszło - na stworzeniu animacji, która w szybkim skrócie obrazuje moją pracę nad wycinkiem lasu :)

animacja i fotografia ILOBAHIE

02/Kawałek własnego lasu...

Zaczęło się od prezentu dla brata na jego imieniny... szukając pomysłu stałam w kuchni i 'kminiłam'... w końcu mój wzrok zatrzymał się na dużym słoiku, który wyjęty dopiero ze zmywarki kusił mnie swoją wielkością... i nagle niczym u 'Pomysłowego Dobromira' pomysł pojawił się sam! Postanowiłam wykorzystać słoik, aby stworzyć mini las z mały drzewkiem w środku.

fot. ILOBAHIE
Do przygotowania mini lasu potrzebowałam tylko słoika oraz narzędzi ogrodniczych, a i kawałka lasu z prawdziwego zdarzenia.
Przed domem mam szpaler sosen i modrzewi, z których spadające igły powodują kwaśną glebę na której rosnąć chce tylko mech i kilka choinkowych roślin :) o dziwo dobrze radzi sobie też bez :)
Tak więc moje 'mini lasy' składały się z ziemi, mchu oraz dwóch roślinek - cisów (samosiejek) i malutkich bzów (też samosiejek).

fot. ILOBAHIE
fot. ILOBAHIE
fot. ILOBAHIE
fot. ILOBAHIE
fot. ILOBAHIE
Jako, iż zatrzymany kawałek lasu spodobał mi się na tyle, że postanowiłam zrobić też dla siebie taką dekorację, jednak wykorzystałam do tego większe naczynie, dokładnie lampion z tarasu, który przekładałam z miejsca w miejsce. Oto jak to wygląda :)

fot. ILOBAHIE
fot. ILOBAHIE
fot. ILOBAHIE
fot. ILOBAHIE
fot. ILOBAHIE
fot. ILOBAHIE
Całość wygląda tajemniczo i mrocznie... czyli tak jak sobie to od początku wymyśliłam :) Bardzo jestem zadowolona z efektu.
Jestem również ciekawa jak Wam się podobają efekty mojej pracy oraz czy ktoś z Wam posiada taki 'forest in a jar' u siebie w domu? Jeżeli tak - to czekam na Wasze komentarze wraz z linkami do Waszych postów z takim właśnie lasem :)

You Might Also Like

Czytałeś już?