akwarela ILOBAHIE,

Nowa strona ILOBAHIE.art

09:49 ILOBAHIE Comments



Po kilku tygodniach ujrzała światło dzienne...
Niecały miesiąc temu informowałam Was w poście Niedziela pracująca, a w zasadzie zdradzałam Wam, że pracuję nad nową stroną marki ILOBAHIE.art.
ILOBAHIE.art, dla tych, co niewiedzą, działa w Warszawie od stycznia 2013 roku. Znakiem rozpoznawczym marki są ręcznie robione grafiki, które są punktem wyjścia do tworzenia innych przedmiotów do dekoracji przestrzeni. Produkty kreowane przez ILOBAHIE zachęcają do codziennego obcowania ze sztuką, stwarzając nowe możliwości aranżacji i wydobycia niepowtarzalnego charakteru każdej przestrzeni.
Poprzednia strona była za bardzo skomplikowana, za dużo się na niej działo i mało kiedy ją aktualizowałam, gdyż nie była łatwa w obsłudze. Postanowiłam, że każdą z wad wymienionych powyżej przekształcę w taki sposób, abyście z łatwością mogli się po niej poruszać i aby nawał informacji nie zakłócił odbioru sztuki, którą prezentuję :)


Zmiana w zasadzie objęła cały layout strony. Zależało mi na stworzeniu pewnego rodzaju internetowej galerii sztuki. Zostałam wierna kolorystyce, a w zasadzie jej braku :) Przecież to moje prace mają Was oczarować :) Usunęłam wszystkie niepotrzebne ozdobniki, które wprowadzały chaos i nieład. Pozbyłam się nadmiernej treści i skróciłam opisy do minimum. Przygotowałam piękne czarne ramy, które eksponują to co najważniejsze czyli same prace.

Oceńcie sami:
Grafiki podzielone są wg. serii, co ułatwia przeglądanie. Każda seria grafik została przedstawiona i zaprezentowana w identyczny sposób. Przy niektórych pracach, jak np. przy Akwarelowych Zwierzakach czy Akwarelowych Kaktusach konieczne było dołączenie niewielkich zbliżeń, dla przybliżenia detalu. Każdą ramę z grafiką czy plakatem można powiększyć poprzez kliknięcie na zdjęcie.


Strona równie pięknie wyświetla się na komputerach stacjonarnych jak i na smarphonach czy tabletach. Tak więc zapraszam do internetowej galerii sztuki ILOBAHIE, której prace możesz zakupić u mnie bezpośrednio lub poprzez sklepy internetowe takie jak DaWanda, Pakamera czy MyBAZE (w zakładce kontakt linki do sklepów) :)


:)

You Might Also Like

Czytałeś już?