ILOBAHIE.art - marka!,

Malarskie kubki ILOBAHIE

14:44 ILOBAHIE Comments

...zaczęło się od tego, że kilka dni temu Sklep muzyczny (gdzieś w Polsce) zamówił u mnie dwa kubki :)
To będzie baaaardzo kolorowy post :) Także przygotujcie się na zastrzyk pozytywnej energii płynącej z ciepłych kolorowych barw, jakie posiadają moje kubki :)

Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, że ktoś kupił ode mnie dwa kubki, gdyby nie to, że kupujący wybrał dwa piękne wzory. Dwa malarskie wzory, które postanowiłam Wam przedstawić bliżej :)


Kubki są moimi autorskimi projektami. Wszystkie grafiki, które robię ręcznie bądź na komputerze - no prawie wszystkie - staram się wykorzystać również jako wzory na kubki. W swojej ofercie mam już ponad 100 wzorów kubków, a to i tak nie wszystkie, które wstawiłam do sklepów. W jednym z wydań ILOBAHIE CREATIVE publikowałam kubki ze zwierzakami - odsyłam do magazynu.

Parę dni temu informowałam Was o nowej stronie mojej marki ILOABHIE.art, do której odsyłam po większą ilość wzorów kubków.

Zachęcam Wam również do śledzenia mojego profilu na Instargramie - to właśnie tam codziennie pojawia się jakieś nowe zdjęcie, nie tylko moich prac. Znajdziecie tam dużo więcej inspirujących obrazów :) 

Abyście mogli poznać schemat działania mojej pracy przedstawię to tak:

Chyba nie muszę nawet opisywać tego schematu - prosty i łatwy w zrozumieniu :)

Tak właśnie powstały dwie malarskie i kolorowe prace:

   

Jedna z nich, ta po lewej tronie wisi już u kogoś w domu, jednak ta po prawej stronie w koła - nadal jest do kupienia. Możecie ją nabyć na DaWanda, Pakamera czy MyBAZE. Lub zamawiając ją bezpośrednio u mnie poprzez nową stronę mojej internetowej galerii sztuki ILOBAHIE.

Gadu, gadu... a miałam pokazać Wam zamówione do sklepu muzycznego kubki...







Który byście wybrali? Ja osobiście sama miałabym problem :) Wśród tych ponad 100 wzorów każdy z Was znajdzie z pewnością swój wzór, z którego będzie mu się przyjemnie popijało herbatę lub kawę :)

Kubki można kupić taniej z rabatem, który jest dla wszystkich osób prenumerujących darmowy magazyn ILOBAHIE CREATIVE - aby się na niego zapisać wystarczy kliknąć o tu i wypełnić formularz.

To ja już lecę napić się pysznej kawy w jednym z moich kubasów... :)

ILOBAHIE

You Might Also Like

Czytałeś już?