akwarela ILOBAHIE,

Kaktusy

16:39 ILOBAHIE Comments


Kiedy szukałam jakiś czas temu tematu do Dyskusji o Wnętrzach, w ręce wpadł mi kaktus, który stoi u mnie na budowie (niewyremontowana część domu) i w zasadzie się kurzy...
...ten własnie kaktus i te z Moodboard #8 dały początek kaktusom, które dziś posłużyły mi jako rozgrzewka w rozmalowaniu się i zrobieniu kilku ćwiczeń. Do malowania zabieram się czasem niemalże z takim zapałem jak do gotowania... z tym, że gotować nienawidzę, a malować kocham!


Od jakiegoś czasu, kiedy dostałam 'kopa', a było to pewnego dnia gdy natrafiłam na bloga Kasi, który z nie wiadomo jakich powodów do mnie przemówił zaczęłam częściej sięgać po blok i farby. Kasia prowadzi bloga lifstylowego - ZENJA, którego polecam odwiedzić i namawiam do zostania u niej na dłużej :) Tak więc blog, który tryska optymizmem, pełną paletą barw i codzienną kreatywnością delikatnie mną potrząsnął i 'zmusił' do działania :P


Wracająca do mojego malowania... dziś nie wysilając się zbytnio zaczęłam od kilku prostych malunków akwarelowych kaktusów i uwaga... nawet nagrałam swój pierwszy filmik :) Film można by były podciągnąć pod instruktażowy jednak z nieco artystycznym podejściem...





 




Kaktusy jak to kaktusy... kolce mieć powinny :) Moje ich jeszcze nie mają, bo i farby odpowiedniej nie mam... Przyjdzie więc i pora na kolce :)
Sobotę mimo upału, za którym nie przepadam spędziłam kreatywnie, ba! nawet artystyczny filmik instruktażowy nagrałam :) Tak więc w ten weekend powstał kanał ILOBAHIE na YouTube - jeszcze nie spersonalizowany, gdyż najpierw musicie go zasubskrybować, abym mógł być wiarygodny :) Tak więc zapraszam do subskrypcji o tu.

Kaktusy z pewnością, gdy tylko zostaną ukończone trafią do sprzedaży :)

Kto chętny na kaktusa?

You Might Also Like

Czytałeś już?