malarstwo,

Z wizytą w Domu Aukcyjnym DESA Unicum

20:58 ILOBAHIE Comments

Nowoczesne malarstwo

Z wizytą w Domu Aukcyjnym DESA Unicum

Z okna tramwaju, wracając skądś... moje oko dostrzegło kolorowe obrazy, które okazały się artystyczną tapetą ścian Domu Aukcyjnego. Nie myśląc, impulsywnie wysiadłam i z ogromnym zaciekawieniem poszłam zobaczyć co moje oko przyciągnęło...


...początkowo nieśmiało zza okna witryny, która kusiła ciekawymi książkami z dziedziny sztuki... nieśmiało weszłam do środka... 
Na wystawie sztuki, nie wiedzieć czemu, nie byłam już jakiś czas... dlatego też moment wejścia do wnętrza Domu Aukcyjnego odwlekałam jak tylko mogłam... ze strachu, że za szybko skończę oglądać malarstwo, które początkowo tak nieśmiało oglądałam zza okna... i które przecież tak bardzo lubię.

Dom Aukcyjny Młodej Sztuki     Filar obwieszony obrazami w galerii sztuki


Dom Aukcyjny Młodej Sztuki     Malarstwo nowoczesne

Dom Aukcyjny Młodej Sztuki     Obrazy na ścianach i sztalugach

Moment przekroczenia samego progu galerii też zawsze bardzo lubię... ogarnia mnie wtedy wewnętrzna panika połączona z zachłannością i niecierpliwością. To tak jakby wpuścić dziecko do sklepu z zabawkami...albo słodyczami - dosłownie! Nigdy nie wiem od czego zacząć zwiedzanie czy pójść w prawo i zacząć od tych prac, które przykuły moją uwagę jeszcze z okna tramwaju, czy jednak zostawić sobie tą wisienkę na torcie na sam koniec?! Momentami to takie frustrujące - ale bardzo przyjemne uczucie. :)

Dom Aukcyjny Młodej Sztuki

Poszłam w prawo...

i oto co dało mi energie na cały dzień... :)

Dom Aukcyjny Młodej Sztuki     


     

     


     





























Na koniec zostawiłam obraz "dziewczyny", który być może zachęci Was do wzięcia udziału w jutrzejszej aukcji Młodej Sztuki. 
Aukcja startuje o godz. 19.00 
/12.05.2015 r./
Cena wywoławcza wszystkich obrazów to 500 PLN  

Wszystkie prace i więcej szczegółów znaleźć możecie na stronie 






Czas rozbić skarbonkę!
:)

You Might Also Like

Czytałeś już?