akwarela ILOBAHIE,

Niedziela pracująca

21:37 ILOBAHIE Comments

Blog lifestyle o życiu i wnętrzach

Czym bardziej zastanawiam się o czym dziś mam napisać, tym większy ból głowy mnie ogarnia! To pytanie zadaję sobie od jakiegoś tygodnia...

Dziś, aby przerwać lawinę milczenia, braku kreatywności i bezradności na interesującego posta pokażę Wam co dziś 'kreatywnego' porabiałam :)

Akwarele w ramkach
Większość dnia spędziłam na przygotowywaniu prześlicznych zdjęć moich prac, które docelowo zawisną na nowej odmienionej (wreszcie!) po dwóch latach stronie internetowej ILOBAHIE.art. Link do strony podam w swoim czasie :)
Prawda, że pięknie się zapowiadają? :)
piesek namalowany akwarelą
To zdjęcie zdradza co nieco nowego... Tak, tak...nowa strona marki ILOBAHIE.art wreszcie będzie podobna do pozostałych dwóch, czyli strony magazynu ILOBAHIE CREATIVE oraz obecnego bloga.
Jakiś czas temu blog przeszedł nazwijmy to lifting ;) sporo rzeczy ubyło, pojawiło się kilka bardziej przejrzystych i funkcjonalniejszych. Metamorfozę przeszła również zakładka 'O ILOBAHIE', do której koniecznie zajrzyjcie.
Strona internetowa magazynu o wnętrzach, designie i sztuce
Część dnia zresztą jak zwykle odpisywałam na kilka komentarzy i planowałam nowe publikacje pięknych wnętrz do zwiedzania.
Fioletowy kwiat Irys
Nie obeszło się, rzecz jasna... bez chwili relaksu przy herbacie... no i bez zrobienia zdjęcia irysa zerwanego na spacerze z psem z ogródka sąsiada :) ciii... mają ich dużo, nikt nie zauważy, że brakuje jednego ;)
Żółty kwiat
Niedzielę jednak rozpoczęłam newsem na instagramie o tym, że najprzyjemniejszym dla mnie momentem jest składanie magazynu w całość. Zdjęcie po lewej stronie zdradza detal jednego z piękniejszych artykułów, który już niebawem będziecie mogli przeczytać w numerze czerwcowym.

Obserwuj  instragram ILOBAHIE

Niedziela pracująca - jak nigdy! A jednak. Spokojna przyjemna i udana!


You Might Also Like

Czytałeś już?