motywator,

Motywator zaginął...

15:51 ILOBAHIE Comments

Motywator zaginął...

Dziś mi się nic nie chce. Mimo tego, że za oknem świeci słońce. Czuję powiew wiosny i jeszcze to wrażenie jakby wiosna pukała w szybę mojego okna balkonowego i mówiła...wyjdź na spacer...weź psa i zrób spacer! 
ehh... rano ledwo zwlekłam się z łózka i poszłam na zajęcia "płaski brzuch" - szykując się do wyjścia w mojej głowie słyszałam średnio co 5 sekund: "może dziś nie idź"... mój piesek wyczuł, że jak tylko moje oczy otworzą się na tyle, że już go dostrzegę... będzie miał spacer, więc kręcił się z pluszakiem w pysku z nadzieją w oczach, że spacer ma gwarantowany w przeciągu 10 minut. Tak też się  stało... Lubię poranne spacery z psem... 

Wczesną jesienią | olej na płótnie | 2014 | 150 x 200 cm | źródło
Po zajęciach, które wykończyły mnie totalnie... siadłam tutaj (przy kompie, który stoi na biurku gdzie jak się odwrócę w lewo mam piękny widok na taras no i to słońce, o którym wspomniałam wcześniej) i ... i .... i .... czekając na nadejście wspaniałej chwili "chce mi się!" siedziałam dalej... i dalej ... a chwila ta nie raczyła mnie dziś odwiedzić. Jednak jakimś cudem piszę to co właśnie czytacie i mam nawet w planach iść na spacer - ale nie z psem :P a z Mateuszem i to na policję - hehe - ukradli nam śmietnik... dacie wiarę?  Trzeba to zgłosić, aby dostać nowy...masakra...

O czym to ja dziś chciałam Wam napisać?
Po pierwsze o pięknych inspiracjach jakimi można się kreatywnie rozkoszować na stronie darmowego magazynu ILOBAHIE CREATIVE.  

Po drugie... właśnie, co po drugie...zbieram się do napisania posta o kuchniach w odcieni bieli i brązu - zdjęcia, które wybrałam są już pięknie wyselekcjonowane i czekają na chwilę kiedy ujrzą światło  dzienne. 

Po trzecie... koniecznie zapiszcie się na darmową prenumeratę magazynu o wnętrzach ILOBAHIE CREATIVE. Do najnowszego styczniowego numeru to własnie czytelnicy wybierali okładkę.




Po czwarte i już chyba ostatnie... coś tam mi się zachciało.... idę na spacer :)

aaa...obraz, który dodałam chcę mieć!

Miłego słonecznego popołudnia! 

You Might Also Like

Czytałeś już?