białe wnętrza,

Biel i brąz

17:51 ILOBAHIE Comments

Biel i brąz w kuchni

W ostatnich dwóch postach Kilka spraw niecierpiących zwłokiMotywator zaginął wspomniałam, że zabieram się za pisanie o kuchni w odcieniach bieli i brązu. Dłuuuuugo dojrzewający post o kuchni... doczekał się swojej kolejności :)

Te kuchnie siedziały mi w głowie już od dawna, pewnie dlatego, że na wiosnę planuję remont własnej kuchni. Zbieranie inspiracji nie jest łatwe zważając na ilość obrazów, jakimi moje oczy są ostatnio bombardowane. 
Te kuchnie, które dzisiaj chcę Wam pokazać są delikatne i nieskazitelnie czyste. Dla niektórych z Was będzie w nich za dużo przedmiotów, dla innych będzie za czysto. 






Moja kuchnia w ciągu doby odwiedzana jest przez 2 osoby średnio od 3 - 4 razy - nie wliczając w to moich herbatek, które popijam nałogowo i w sporych ilościach! Aaa...tak.. jest jeszcze Kumpel - mój psiak - który zdecydowanie więcej razy tam zagląda w poszukiwaniu i z nadzieją, że być może jakimś dziwnym trafem coś w misce się pojawiło :) 
Dla mnie kuchnia to pomieszczenie zdecydowanie służące przyszykowaniu posiłku, zjedzeniu go i to byłoby na tyle. 
U wielu z Was to zapewne właśnie w kuchni toczy się życie towarzyskie i rodzinne. U mnie jest inaczej - nikt z domowników nie przepada za przyrządzaniem wyśmienitych potraw, a więc nie kojarzymy tego miejsca z przyjemnością, jaką dla odmiany daje nam przebywanie w salonie, w którym każdy z nas ma swoje ulubione miejsce. 
Kuchnia powinna być prosta i funkcjonalna, a gdyby była przy tym tak ładna jak ze zdjęć - byłoby super!
Być może na wiosnę pochwalę się Wam jak wyglądać będzie moja nowa kuchnia. Szału nie będzie - chcemy zrobić to w miarę możliwości jak najtaniej :)






Tymczasem pooglądajcie moje inspiracje sprzed pond pół roku - do wiosny może się jeszcze duuuużo zmienić - zważając na fakt iż już te, które tutaj pokazuję nie do końca są tym czym faktycznie chciałabym mieć. :)



Jeżeli podobają Ci się takie kuchnie, to zacznij obserwować moją tablicę "Biel i brąz" na Pintereście znajdziesz wiele innych przykładów w tych kolorach oraz inne pomieszczenia :)

zdjęcia dzięki uprzejmości: elledecoration.se, kararosenlund.com, style-files.com, blog.jelanieshop.com, heltenkelthosmig.blogspot.com.ar, meandalice.blogspot.com, elisabethheier.blogspot.no, lebutiksofie.blogspot.no, wooninspiratie.nl, designsponge.com, onlydecolove.com, remodelista.com, flickr.com.

You Might Also Like

Czytałeś już?