choinka,

Ozdoby świąteczne – gdzie kupic?

12:46 ILOBAHIE Comments

Ozdoby świąteczne – gdzie kupic?

Ozdoby świąteczne kuszą… Witryny sklepowe prześcigają się dekoracjami, które ściągają klientów jak magnez. Nic dziwnego, tyle pięknych przedmiotów, którymi chcemy się otaczać.
Na początku jesieni pisałam o jednym z moich ulubionych sklepów FloraPoint, który staram się odwiedzać w miarę regularnie – post możecie przeczytać tu. W związku z powyższym nie mogło mnie w nim zabraknąć w okresie szalonych przedświątecznych zakupów.



Moim celem była wycieczka ;) – jak to mój Mateusz nazywa - i napawanie się magiczną atmosferą świąt, a tej w Flora Point jak zwykle nie brakowało :) Po ponad 30 minutach błąkania się po świątecznych alejkach i chodząc od stołu do stołu oglądając i zachwycając się coraz to piękniejszymi ozdobami okazało się, że w moich rękach nagromadziłam sporo przedmiotów, które chciałam mieć. Z kilku zrezygnowałam, gdy po obliczeniu okazało się, że wydałabym sporo pieniędzy na drobiazgi, które owszem były śliczne, jednak nie do końca przemyślane i dobrane do dekoracji, które już miałam w domu. Mimo wszystko zakupiłam 3 przywieszki na drzewko świąteczne i jeden wianek, poniżej moje zakupy :)







Nie będę opisywać tego co zobaczyłam dokładnie, ale pokażę Wam zdjęcia. Niestety zdjęć robić nie umiem – więc są jakie są… ;) Z pomocą przyszedł właściciel Flora Point i udostępnił mi swoje zdjęcia – rzecz jasna prezentujące się zdecydowanie lepiej niż moje :)




A teraz moja relacja :)
















You Might Also Like

Czytałeś już?