dekoracja do wnętrza,

Świąteczny dom...Wyniki!

21:59 ILOBAHIE Comments


Świąteczny dom...Wyniki!

Szalony ten czas przedświąteczny...
dużo pracy, dużo rzeczy do zrobienia, krótki dzień i jeszcze krótsza noc...!
Uwielbiamy Święta Bożego Narodzenia, prezenty i cały ten pośpiech związany z kupowaniem prezentów, ba! z wymyśleniem czegoś ciekawego, co spodoba się osobie, która chcemy obdarować upominkiem. Wymyślamy i zmieniamy dekoracje w naszych mieszkaniach na tą świąteczną ... aby uprzyjemnić sobie jeszcze bardziej ten wspaniały czas, który kochamy.
Początek grudnia to czas na wywieszanie świątecznych skarpet i oczekiwanie na drobiazgi, które ktoś nam wrzuci do niej - o skarpetach świątecznych pisałam tu.



Dziś chciałam Wam pokazać świąteczne dekoracje wnętrz, które mi się spodobały. Jestem bardzo ciekawa jak wyglądają Wasze domy na święta... Bardzo ubolewam nad tym, że w komentarzach pod postami nie można umieszczać zdjęć, które pozwoliłyby na wymianę swoich aranżacji świątecznych.



















Tak tak...nie zapomniałam... ;)

Zabawa giveaway rozstrzygnięta... chętnych było sporo - kubek jeden...

Oto nagroda, o którą walczyliście


Postanowiłam wylosować zwycięzcę i jest nią....

NEGATYFFFKA

z bloga

G R A T U L A C J E ! ! ! 

Zgłoś się do mnie bo kubek :)
Wszystkim dziękuję za wzięcie udziału w konkursie!
ale ja mam jeszcze dla Was nagrodę pocieszenia, która wędruje do....

wszystkich, którzy wzięli udział w konkursie!

G R A T U L A C J E ! ! ! 
Każdy kto brał udział w konkursie może się do mnie zgłosić do końca roku 2014 i poprosić o 5% kod rabatowy na zakupy produktów 

ILOBAHIE 


w internetowej galerii rękodzieła DaWanda.pl


źródło: pinterest.com, trendspanarna.nu, blogg.skonahem.com, blogg.skonahem.com, thefarmchicks.com, madeinpersbo.blogspot.nl, aleshkak.com, blogg.skonahem.com, bloglovin.com, saipua.blogspot.it, trendspanarna.wordpress.com, blogg.skonahem.com, trendspanarna.wordpress.com, tinywhitedaisies.tumblr.com, myidealhome.tumblr.com, trendspanarna.files.wordpress.com, mokkasin.blogspot.co.uk, trendspanarna.wordpress.com, thepapermulberry.blogspot.com, interiordesignfiles.com.

You Might Also Like

Czytałeś już?