dekoracje handmade,

Cukrowa laska świąteczna

22:27 ILOBAHIE Comments

Jak udekorować stół na święta

Cukrowa laska Świętego Mikołaja

Z serii świątecznych inspiracji dziś przyszedł czas na cukrową laskę Św. Mikołaja. Brzmi dziwnie…ale na choince i jako dekoracje wnętrza prezentują się bajecznie :)

Ostatnio może mieliście okazję zobaczyć jak ja widzę wnętrza mieszkalne w okresie świątecznym oraz świąteczną skarpetę, która powinna wisieć cały grudzień i zbierać smakołyki :) Dziś jednak przyszedł czas na smakołyki :)

Starałam się znaleźć w sieci jakieś informacje na temat historii tej dekoracji, lub chociaż zalążek tego skąd się wzięła ta dekoracja, która z roku na rok staje się coraz bardziej powszechną ozdobą choinkową  i nie tylko. Niestety nie udało mi się…
Laska świątecznaLaska świątecznaLaska świąteczna

Laska świąteczna jako bilecik do prezentuLaska świąteczna w sloikuLaska świąteczna

Laska świątecznaLaska świąteczna

Może Wy będziecie mieć coś ciekawszego do powiedzenia na ten temat – zapraszam do komentowania – chętnie poznam co wiecie o tych słodkościach :)

Sama w zeszłym roku… hm… albo 2 lata temu (ciężko z pamięcią na  stare lata ;)) zakupiłam 10 takich smakołyków i powiesiłam na choince – wyglądały obłędnie… poniżej zdjęcie mojej choinki z ubiegłych Świat :)
Blog o wnętrzachŚwięta Bożego NarodzeniaLaska świąteczna

Dekoracje na boże narodzenieLaska świątecznaLizak laska świętego mikołaja

Przysmaki świąteczneBilecik na blogu o wnętrzachBlog o wnętrzach i sztuce

Lizaki związane czerwoną wstążeczką

Laska świąteczna

Tutaj wspomnę ciekawostkę… z mojego życia, że aby dekoracje przetrwały ściemniłam Mateuszowi, że lizaki nie są jadalne, że są to tylko dekoracje… - tak, tak wiem… to okropne ;) … ale dzięki temu dekoracje przetrwały po dziś  dzień… gdybym tego nie zrobiła zniknęłyby w godzinę wszystkie! A na pytanie gdzie są lizaki? – usłyszałabym – Jakie lizaki? :) Cały Matełko! Cmok

świąteczne ozdoby choinkowe

Przeglądając sieć natknęłam się na przepis na cukrowe laski – znajdziecie go tu. :)

Oby ślinka wam pociekła :)

___________________________

Źródło fotografii: pinterest.com, decoholic.org, flickr.com, arosynote.blogspot.com, cardigansandcookies.tumblr.com, bhg.com, iheartnaptime.net, lillakamomilla.blogspot.com, lulussweetsecrets.blogspot.tw, tumblr.com, camillaathome.blogspot.com, gettyimages.com, raspberricupcakes.com, thecookingphotographer.com, raspberricupcakes.com, honeycombcreativeco.blogspot.com, paysdemerveille.canalblog.com.

You Might Also Like

Czytałeś już?