białe wnętrza,

Moje inspiracje

14:55 ILOBAHIE Comments

Czym dla Was jest Wasze mieszkanie?

Dla mnie to miejsce, w którym spędzam sporą ilość czasu. To właśnie w nim śpię, pracuję, jem posiłki, bawię się z psem, rozmawiam z Mateuszem, spędzam sporo czasu czasami się w nim nudzę lub płaczę, a momentami czytam lub sprzątam.
Jak każdy z Was staram się urządzić swoją przestrzeń jak najlepiej potrafię i tak, abyśmy wspólnie z Mateuszem czuli się w niej swobodnie i abyśmy co dziennie w niej odpoczywali. Lubię eksperymentować z dekoracjami, zmieniać i wszystko przestawiać. Sporą ilość dekoracji wymieniam na nowe, a stare wyprzedaję w secondhandzie ILOBAHIE. Wszystkie moje starania są przejściowe dlatego, że w planach mam całkowite przeorganizowanie przestrzeni, w której mieszkamy, a do tej zmiany przyczynią się oczywiście inspiracje, które umieściłam poniżej.


Dziś chciałabym Wam pokazać mieszkanie, które będzie jedną z wielu inspiracji, które to w najbliższym czasie pomogą mi w planowaniu naszej nowej przestrzeni. Mam nadzieję, że Wam również się spodobają! :)



A teraz uciekam bo jadę do Domoteki, w poszukiwaniu inspiracji, które pomogą mi w dopasowaniu wszystkich szczegółów podczas planowania zmiany mieszkania.





























You Might Also Like

Czytałeś już?