aranżacja wnętrza,

Mały przedpokój

18:27 ILOBAHIE Comments


Mały przedpokój

Z przedpokojem bywa różnie. Są te, które nas zachwycają, ale są też takie co wołają o pomoc ;) Wszystko zależy od pomysłu na to niewielkie i bardzo często nieforemne pomieszczenie.
Przedpokój to wizytówka osoby, która jest jego właścicielem – pisałam kiedyś o tym o tu, dlatego też powinno być piękne i nawiązywać do całości mieszkania, a raczej powinno zapraszać gościa do kolejnych pomieszczeń.


Małe białe szafki na buty to motyw przewodni dzisiejszego artykułu. W tym momencie ponownie odeślę Was do posta, który niedawno napisałam o przechowywaniu kobiecego (w zasadzie i nie tylko) obuwia w piękny sposób – artykuł znajdziecie o tu.


Białe szafki są wąskie, funkcjonalne, a pięknie zaaranżowane sprawią, że przedpokój stanie się lekki i nabierze ciekawego charakteru. Dziś na zdjęciach postanowiłam pokazać przykłady w białym kolorze, jednak jeżeli chcielibyście takie meble w innych kolorach to odsyłam do Domoteki, w której możecie zakupić różnie inne kolory i moduły.


Wnętrza skandynawskie w dalszym ciągu przeplatają się z nowoczesnymi aranżacjami, które łącznie dają niesamowicie piękny efekt końcowy, który możecie podziwiać na przykładach, które przygotowałam :)

A Wy co macie w swoich przedpokojach?

___________________________ 
Źródło fotografii: flickr.com, pinterest.com, elisabethheier.blogspot.com, askannamoseley.com, iolandapujol.tumblr.com, blog.stylizimo.com, ikea.com, nordicdays.blogspot.nl, caisak.com, jordbarpiken.blogspot.no, elisabethheier.blogspot.com, noepahjertet.com, henriettewleth.com.

You Might Also Like

Czytałeś już?