dekoracja do wnętrza,

Jesienne dekoracje domu

21:41 ILOBAHIE Comments

Z wizytą na targu kwiatów

Jesień już zagląda do nas przez okno. Lubię tę porę roku z wielu względów. 

Urzekają mnie spadające liście z drzew, przepiękne kolorowe widoki za oknem i biegające wiewiórki po drzewach z orzechami włoskimi z mojego ogródka, które podglądam przez okno kuchenne. To tylko część wrażeń, które wpływają na moje emocje związane z tą porą roku.




Gdy pisałam post o jesiennej dekoracji DIY z dzikiej róży mieliście okazję poznać już moje zdanie na temat jesieni :)




Kilka dni temu wybrałam się do jednego z moich ulubionych sklepów, które staram się odwiedzać regularnie w poszukiwaniu nowości – Flora Point Świat Kwiatów. Po pierwsze uwielbiam zieleń i roślinki, a tam jest ich cała masa :) Po drugie miejsce to, to nie tylko rośliny do wnętrza czy ogrodu, ale również szeroki asortyment dekoracji do wnętrza.




Tym razem moja wizyta wyglądała w taki sposób, że szukałam ciekawych kolorowych dyń, które chciałam zakupić do swojego wnętrza, aby nabrało jesiennego klimatu. Zrobiłam kilka zdjęć aby Wam pokazać jak pięknie jest się otaczać roślinami i ich owocami.


Oto moja kompozycja z małymi dyniami ozdobnymi, które to dają początek dekoracji związanej z jesienią.





Ciekawa jestem jak wyglądają Wasze wnętrza jesienią? Czy wprowadzacie do nich jakieś elementy, które ocieplają Wasze przestrzenie, czy może niestety należycie do tych osób, które wychodzą z założenia „aby przetrwać” i przezimować do lata? :)

You Might Also Like

Czytałeś już?