targi designu,

Wawa Design Festiwal 2014

21:43 ILOBAHIE Comments

Wawa Design Festiwal 2014

Kto nie był niech żałuje, a kto był niech sobie przypomni jak było! Fantastyczna impreza, sporo miłych i kreatywnych osób w jednym miejscu. Zobacz jak było naprawdę!




13 września w ramach Wawa Design Festiwal odbyły się targi wyRÓBkup. Założeniem targów było promowanie młodych polskich twórców i projektantów. Podczas wydarzenia odbywały się liczne ciekawe warsztaty, których celem było edukowanie społeczeństwa z zakresu powtórnego wykorzystania niektórych elementów z recyklingu. Osobiście wzięłam udział w dwóch warsztatach, o których przeczytacie już za momencik.
Trzynasty września to również dzień, w którym blogerzy wnętrzarscy mieli swój udział. Tak się ładnie gwiazdy ułożyły na niebie, że miałam okazję uczestniczyć w takim spotkaniu.

fot. po lewej: Conchita Home

Foto ze ścianki – od lewej: Ja z ILOBAHIE, Ada Nawrocka z  Scandinavian Homee; Marta z My Little Homemy Passion; Anna Samsel z Anicja ; Monika Michalska z Little Home Inspiration; Ola Munzar z Fuel Design; Magda Motrenko z Wnętrza Zewnętrza; Piotr Motrenko Blogi Wnętrzarskie i Kasia Conchita Home. Kochani, miło mi było poznać nowe osoby i już czekam na kolejne nasze spotkanie w październiku na Łódź Design Festiwal :)



Na targach zjawiłam się o 11. Aby zdążyć wziąć udział w pierwszych warsztatach z robienia własnego notesu organizowanego przez Pracownię Bordo. Warsztaty super – uwielbiam twórcze działania, które pobudzają kreatywność i dają poczucie miło spędzonego czasu!
Oto moja produkcja notesu :)




fot. po prawo: Conchita Home
Następnie jako blogerzy wnętrzarscy mieliśmy możliwość uczestniczenia w wykładzie na temat kolorów organizowanych przez firmę Śnieżka. Podczas wykładu został zorganizowany konkurs na stworzenie własnego wnętrza. Każdy z blogerów miał swoją wizję i swój pomysł na to zadanie – na zdjęciach możecie zobaczyć jak to wszystko wyszło.





Kto zwyciężył?
Zwyciężył – skromnie mówiąc – mój projekt (zdjęcie poniżej) – jupiiii! :) Bardzo mnie to zaskoczyło, jednak dziękuję wszystkim za głosy oddane na moją pracę. Co wygrałam? Hmm…nagrodę wymarzoną! Śnieżka wraz z Magnatem wymalują mi całe mieszkanie! :) Szok! Nie wierzyłam, gdy to usłyszałam! Śnieżka, dziękuję bardzo!


fot.: Conchita Home

Kto zajął I miejsce z wystawców na targach wyRÓBkup?

Naszym (blogerów) zadaniem było wybranie spośród ponad 60 stoisk najlepszego produktu. Wybór nie był prosty, bo i każdemu z nas podobało się co innego i każdy z nas miał własne kryteria, którymi się kierował podczas wybierania tego jednego najlepszego. 

Koniec końców wybraliśmy:
I miejsce – REMANENT
II miejsce – Beton Concept – MÓJ FAWORYT
III miejsce – Agata Melerska Pracownia - MÓJ FAWORYT


Produktem targów została lampa w kształcie domku marki Natural Born Design
I Wyróżnienie Moromou
II wyróżnienie Minko



Kolejnym moim punktem zaczepienia były warsztaty z szycia toreb z wielkich bilbordów organizowanych przez Oddam Odpady.

fot. po lewej: Conchita Home

Te warsztaty podobały mi się najbardziej! Dlatego, że było kilka osób, które zrobiły naprawdę fantastyczne projekty – niestety udało mi się wychwycić tylko dwa – swój i Mariana z eMdizajn.






Było świetnie! Ten, kto nie był niech żałuje! :)

You Might Also Like

Czytałeś już?