targi designu

Targi Designu i Mody

18:25 ILOBAHIE Comments

Targi Designu i Mody organizowane przez MyBASE

Targi Designu i Mody 

W Warszawie sporo się dzieje – wiadomo nie od dziś. Tydzień temu Wawa Design Festiwal, wczoraj Targi Designu i Mody, a na początku października będę miała przyjemność odwiedzić Łódź Design Festiwal. Początek jesieni nas rozpieszcza. To tylko część wydarzeń, które odbywają się tej jesieni w Warszawie. Będziecie mieli okazję przeczytać o nich już niebawem.

MyBAZE

Wczoraj miałam okazję być na pierwszych Targach Designu i Mody organizowanych przez MyBASE. Nie ukrywam, że na targi poszłam z wielkim zaciekawieniem i nadzieją, że spotkam coś, czego jeszcze nie widziałam. Targi odbywały się w Domu Braci Jabłkowskich, czyli w miejscu gdzie dawniej mieścił się Traffic. Ku mojemu zdziwieniu – nic się tam nie zmieniło!

Blog wnętrzarskitargi Mybazestoły i krzesła z odzysku

Targi designu i mody na blogu o wnętrzachtargi designu i mody blog wnetrzarskitargi designu i mody w warszawie

Twórców była cała masa. Na parterze znalazłam stoiska z wyrobami większych gabarytów, takimi jak meble. Na pierwszym piętrze mogłam wybrać najróżniejsze dekoracje do wnętrza, począwszy od jaśków i kubków po lampy, obrazki i przepiękną pościel. Piętro trzecie było zarezerwowane dla mody, która mnie rozczarowała po całej linii. Niestety, młodzi projektanci od jakiegoś czasu mnie nie zaskakują niczym nowym. Nie spotkałam żadnej ciekawej rzeczy, którą chciałabym nosić. Być może moje wymagania są wygórowane. Jednak gdy widzę prawie na każdym stoisku większość takich samych produktów wykonanych z identycznych materiałów, przestają mieć one dla mnie wartość unikatową i stają się produktem oklepanym.

drewniane Deski do krojeniaKosmetyki naturalneOdlewy z betonu

Targi designu w warszawieTargi designu i modytargi designu i mody

Zdjęć nie jest wiele dlatego, że osobiście nic szczególnie mnie nie zachwyciło - poza food&wood i Woodlight. Dwie fantastyczne marki, które cenię i chcę mieć u siebie w domu :) Chodząc na takie wydarzenia zawsze wyszukuję perełek, które w chwilę przekonają mnie do siebie pod względem jakości, inności i oryginalności. Podobało mi się kilka przedmiotów, jednak żaden z nich nie wywołam u mnie reakcji „chcę to!”. Tym razem moje serce podbiły tylko te dwie marki wywołały u mnie właśnie taką reakcję. 
Popatrzcie na produkty food&wood:

blog wnetrzarski

blog wnetrzarski


I koniecznie na Woodlight:
Żródło
Reasumując, jeżeli nie bywacie na takich targach, zacznijcie – na pewno znajdziecie coś, co Was zachwyci :) Ja mogę śmiało powiedzieć, że bywam dosyć często na takich wydarzeniach, szukając nowych, lepszych twórców, którzy porwą mnie swoimi produktami i w których zakocham się bez pamięci!

You Might Also Like

Czytałeś już?