dekoracja do wnętrza,

Jesienna dekoracja DIY z dzikiej róży

20:12 ILOBAHIE Comments

Jesienna dekoracja do wnętrza wisząca naścianie

Jesienna dekoracja DIY

Na moim blogu w zasadzie jeszcze nie pojawiła się żadna konkretna instrukcja DIY – może jedna - piórka DIY.
Gdy wyglądam przez okno i widzę spadające liście z drzew, które delikatnie spadają na ziemię na mojej twarzy pojawia się uśmiech od ucha do ucha. Uwielbiam jesień, kocham chodzić po liściach jak małe dziecko i uwielbiam grabić liście w ogródku. Serio! Lubię jesienną aurę również dlatego, że mogę owinąć się w koc, zrobić sobie przepyszną herbatę i „zagrzebać się” w fotelu np. z książką czy z komputerem. Na szczęście nie jest jeszcze tak zimno i z herbatą mogę wyjść na taras i cieszyć się babim latem, które pięknie podkreśla uroki spadających jesiennych liści z drzew.

Biała ściana w sypialniaranżacje na blogu wnętrtzarskim

W mojej okolicy, gdzie mieszkam od kilku lat, porą jesienną rozglądam się za jarzębiną, której niestety jest coraz mniej. Ostatnio jeździłam na rowerze i dosłownie naliczyłam 2 drzewka, które były na prywatnych posesjach. Zastanawiacie się po co o niej piszę? Otóż, jak byłam dzieckiem, z jarzębiny tworzyło się co roku przepiękne korale. Dziś już jako dorosła osoba stwierdziłam, że nie robiłam korali z jarzębiny ponad 20 lat! Zapragnęłam je zrobić! Niestety nie miałam skąd wziąć jarzębiny. Wymyśliłam coś innego…

serce DIYserce diy

Jesienna dekoracja DIY

Skoro nie mogłam mieć korali z jarzębiny postanowiłam ją zastąpić innymi naturalnymi owocami, których w mojej okolicy rośnie na pęczki :) Nazrywałam przepięknych czerwonych owoców dzikiej róży, które okazały się sto razy lepsze niż jarzębina. Podczas zrywania pojawił mi się w głowie nowy pomysł.

Czerwone owoce dzikiej róży w szklanych wazonach na blogu wnętrzarskim

Potrzebne Wam będzie:

- około 40-50 owoców dzikiej róży
- drut
- obcęgi
- cienki drucik
- opcjonalnie rękawiczka (aby nie pokuć sobie dłoni drutem)

blog o wnętrzach

Uformujcie z drutu kształt serca w taki sposób, aby dwie jego końcówki znalazły się w środku – tak jak na zdjęciach. Możecie uformować dowolny kształt, który przyjdzie Wam do głowy.

Drut i obcęgi na blogu o wnętrzachblog o wnętrzach

Zacznijcie nadziewać owoce dzikiej róży na drucik. Pamiętajcie tylko, aby owoce nadziewać od góry (tak aby czarna część owocu była na górze – jak na rysunku). Ten sposób nadziewania owoców uchroni Wasze palce przed wbiciem sobie druta w palce. Owoce dzikiej róży mają w środku mnóstwo małych twardych pestek, które układają się w taki sposób, że wbijanie drutu od góry powoduje idealne przejście go na wylot. Osoby, które niepewnie się czują powinny założyć rękawice, które uchronią dłonie.

nawlekane owoce na drutKorale z jarzębiny

Jesienna dekoracja DIYJak  zrobić jesienna dekorację

Gdy serce będzie już całe nawleczone owocami czas zabrać się za wykończenie. Obie końcówki druta przytnij do takiej długości, aby po przekuciu owocu drut nie wystawał. Następnie weźcie jeden owoc i wbijcie w niego oba druty.

Jesienne DIYDIY

DIY jesienne na stólSerduszko DIY z dzikiej róży

Ostatnim krokiem jest przywiązanie cienkiego drucika w odpowiednim dla Was miejscu i powieszenie ozdoby w widocznym miejscu.

Jak zrobić serce z drutuSrebrny drut

DIY

Moje serduszko jeszcze nie zwiędło, jednak potrafię sobie wyobrazić jak pięknie będzie się prezentowało jak owoce wyschną. Myślę, że warto wykonać takie ozdoby z myślą o dekoracjach świątecznych – co prawda do Świąt daleka droga, jednak w zimie owoców dzikiej róży nie będzie. :)
Ciekawa jestem czy Wy wykonacie takie serduszka do swoich wnętrz. 

You Might Also Like

Czytałeś już?