dekoracja stołu,

Lody domowej roboty

17:23 ILOBAHIE Comments

Jak zrobić lody w domu

Lody dla ochłody


Z pewnością nie jedno dziecko nie wyobraża sobie życia bez przysmaku, jakim są lody. Lody bez wątpienia kojarzą się wszystkim z dzieciństwem - i słusznie, bo zapewne większość z Was zjadła ich najwięcej właśnie, kiedy byliście dziećmi.

Niejeden kojarzy ten przysmak z rarytasem, który był ciężko dostępny w nie tak znowu odległych czasach. Wiele babć, mam i ciotek robiło go w domach dla rodziny. Osobiście nie przypominam sobie takich domowych sposobów na robieniem tego deseru poza jednym – lody z torebki… Pamiętam, że jak byłam dzieckiem można było kupić lody w proszku – dodawało się do nich mleko (z tego, co pamiętam) i trzeba było bardzo długo czekać aż lody zamarzną!




Odkąd pamiętam…nie przepadałam za tym deserem i tak jest po dziś dzień. Pamiętam jak z koleżankami, jako małe dziewczynki szłyśmy na lody, to one brały sobie po 3 kulki czasami nawet 4, a ja zawsze brałam skromnie jedną kulkę, z którą i tak się zawsze męczyłam. Zazwyczaj bardziej podobało mi się wspólne wyjście do cukierni niż świadomość tego, po co tam idziemy.




Dziś, jako dorosła osoba mogę z pewnością stwierdzić, że jak dla mnie lodów mogłoby nie być na świecie! :) Pewnie nie jeden z Was teraz nie wierzy w to, co czyta i bardzo się dziwi temu, co napisałam. Tak, tak, sushi też nie lubię! Jest wiele rzeczy, które dla wszystkich są oczywiste, a ja ich nie znoszę – ale o nich może jeszcze kiedyś wspomnę.




Jako tło do artykułu wybrałam przepięknie zrobione zdjęcia. Uwaga! – moje oczy pożerały te desery w chwilę. Specjalnie wybrałam zdjęcia lodów domowej roboty abyście mogli wykonać je samodzielni. Poniżej przedstawiam przepis na lody, który znalazłam w sieci.




Przepis na lody:
1, 2.



Smacznego!

___________________________
źródło fotografii: thecraftsdept.marthastewart.com, flickr.com, blog.freepeople.com, buzzfeed.com, 84thand3rd.com, thefrostedvegan.com, goodlifeeats.com, yummysupper.blogspot.ch, fun.kyti.me, brooklynsupper.net, ohhappyday.com, culinarytribune.com, frankweinert.blogspot.fr, 17apart.com, allthingsgirlyandbeautiful.tumblr.com, utry.it, emiliemurmure.com, pinterest.com, okuchnia.pl, tatertotsandjello.com, girlichef.com, theviewfromgreatisland.com, kirantarun.com, mrsveronicabreanne.tumblr.com.

You Might Also Like

Czytałeś już?