ilobahie - ja!

ILOBAHIE na okładce katalogu IKEA 2015

21:56 ILOBAHIE Comments

blog o wnętrzach

ILOBAHIE na okładce katalogu IKEA

Nie było to ani moim marzeniem, ani najśmielszym dzikim wybrykiem. Ale jak już się stało, to ukrywać nie będę, że radości z tego faktu mam duuuuuużo!

Oto okładka najnowszego katalogu IKEA 2015, której twarzą zostałam! Szkoda tylko, że jednego egzemplarza ;) Niemniej jednak to miłe uczucie powodujące, że mimo paskudnego bólu głowy, który dziś mi dokucza uśmiech i dobre samopoczucie mnie nie opuszczają :)

ILOBAHIE siedząca na łóżku IKEA 2015

Moja pierwsza w życiu sesja bardzo mnie onieśmieliła. Jednak chyba fakt, że byłam oświetlona z każdej strony spowodował, iż to gorąco, które biło od lamp całkowicie przysłoniło mój stres.  ;) Hehe Cała sesja przebiegła zaskakująco szybko. Jako iż modelka ze mnie żadna to i poza skromna i domowa. Miało być miło przyjemnie i przytulnie.

blog o wnętrzach IKEA 2015

Jak pokazałam katalog Mateuszowi – nie wierzył. Myślał na początku, że to ktoś inny – kolejne miłe zaskoczenie tego dnia. Mój własny chłopak mnie nie poznał… Ciekawe było to, że był w szoku, ponieważ nie wiedział o całej akcji i to go zaskoczyło.

Całość wspominam bardzo przyjemnie i ekscytująco. Polecam każdemu takie doświadczenie.

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii…

You Might Also Like

Czytałeś już?