ILOBAHIE.art - marka!,

TARGI DESIGNU CSW W TORUNIU

18:12 ILOBAHIE Comments

Produkty ilobahie na stole

Relacje z targów DESIGNU w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu

W Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu w ramach Festiwalu Architektury TORMIAR odbyły się Targi Designu, na które moja marka ILOBAHIE została zaproszona przez organizatora i wzięła w nich udział.

Targi Designu odbyły się w niedzielę 29.06.2014r. w budynku CSW w Toruniu. Większość z Was, Ci, którzy śledzą fanpage ILOBAHIE mogli na bieżąco mieć na oku moje przygotowania do tego wydarzenia. Podekscytowanie było ogromnie. Zamawianie towaru, tworzenie nowych grafik, nowych wzorów na podkładki czy produkcja sześcianów dekoracyjnych trwała około dwa tygodnie. Nie obeszło się bez sytuacji, kiedy nagle coś poszło nie tak wtedy, gdy np. zbiłam dwa kubki … i żeby było ciekawie - to te najlepsze! Niezdara!





Dzień targów DESIGNU

Do Torunia dojechaliśmy po 9.00. Było pochmurno i nieciekawie. Do rozpoczęcia wydarzenia i przybycia gości pozostało jeszcze sporo czasu. Wystarczył on na to, aby się rozejrzeć po okolicy i na zrobieniu kilku pamiątkowych zdjęć budynku. Następnie zaczęłam rozstawienie towaru i przygotowanie stoiska tak, aby prezentowało się jak najlepiej. Gdy kończyłam rozstawiać ostatnie przedmioty nagle za oknem zrobiło się słonecznie i przyjemnie – akurat na otwarcie. Na zdjęciach możecie zaobserwować przygotowanie do otwarcia.

Budynek CSW w ToruniuSzklane elementy w budynku CSW

Klon na placu przed CSWCentrum Sztuki Współczesnej w Toruniu

Wnętrze budynku Centrum Sztuki Współczesnej w ToruniuStoisko targów designu

Blog o wnętrzach i desidnieStoisko marki ilobahie i ręcznie robione zakładki

ręcznie malowane akwarele na blogu wnętrzarskimBlog wnętrzarski z ręcznie robionymi dekoracjami

Dekoracje robione ręcznie idealne na prezentKubek z nadrukiem marki ILOBAHIE

Pomoc fachowców, czyli ekipa z…

Na targi do Torunia wybrałam się całą rodziną, a to, dlatego, że mój brat miał imieniny i chciał je spędzić zwiedzając to miasto. Było bardzo fajnie i momentami śmiesznie. Humory nam dopisywały, co oczywiście wpływało na atmosferę, jaka panowała na targach.



Przybycie gości

Wybiła godzina 11.00, drzwi się otworzyły i zaczęli pojawiać się pierwsi goście. Pierwsi klienci byli typowymi obserwatorami – czyli przyszli pooglądać :) To ciekawe, ale na każdych targach jest tak samo – zaraz po otwarciu targów jest zwiedzanie :) Następnie z godziny na godzinę zaczęło robić się coraz więcej ludzi i zaczęły pojawiać się pierwsze zakupy. Między 13.00 – 14.00 zrobiło się tłoczno, w zasadzie każde stoisko miało grupkę osób zainteresowanych ich produktem.
Ku mojemu zdziwieniu pojawiło się kilka osób, które znały moją markę z sieci i nawet posiadają plakat lub plakaty u siebie w domach – to było zaskakująco miłe spotkanie.

Blog wnętrzarski z aranżacjami wnętrzaMalowane kolorowe grafiki wiszące na ścianie

Ściana z grafikami w czarnych ramach na blogu ilobahieGrafiki cyfrowe na wydrukach

Ilobahie na targach designuGrafiki na białych kubkach

Kubki z nadrukiemRęcznie dekorowane dekoracje do domu

Blogi wnętrzaskieGrafiki na ścianie

Nadruki na kubkach ręcznie malowanychKolorowe podkładki pod kubek marki ilobahie



Całe wydarzenie dostarczyło mi wiele endorfin, które trzymają się mnie do tej pory i pobudzają do ciągłego działania :) Bardzo lubię takie spotkania, gdyż jest to dobry moment na poznanie ludzi, którzy są zainteresowani moimi produktami :)
Każda osoba, która dokonała zakupu u ILOBAHIE dostawała rabat na kolejny zakupy przez internet :) Chciałam wszystkim podziękować za przybycie i za zakupy. Mam nadzieję, że produkty, które zakupiliście wpuszczą trochę sztuki w Waszą przestrzeń, a przebywanie w niej stanie się bardziej przyjemniejsze.
Chciałam też podziękować organizatorom TORMIAR za zaproszenie na targi. Już nie mogę doczekać się kolejnych edycji!


Do zobaczenia na innych targach!

You Might Also Like

Czytałeś już?