dekoracje handmade,

Wielkanocny zajączek DIY. Dekoracje świąteczne do pobrania.

12:51 ILOBAHIE Comments

zajączek wielkanocny

Wielkanocny zajączek DIY. Dekoracje świąteczne do pobrania.


Czy wyobrażasz sobie święta Wielkanocne bez zajączka? Bo ja nie!
Dlatego, też postanowiłam, że na święta zrobię Ci niespodziankę i podaruję zajączki.
W cyklu poświęconym inspiracji świątecznych pokazywałam Ci już jak wykonać Wielkanocne pisanki DIY oraz wielkanocne wieńce na drzwi, a teraz nadszedł czas na wielkanocne zajączki DIY.
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie

Wszystkie wzory, które znajdują się w poście możesz pobrać za darmo i samodzielnie wykonać w domu zajączka z szablonu. Zdjęcia są wyszukane i wyselekcjonowane spośród mega dużej ilości zdjęć w sieci specjalnie dla Ciebie. Spośród wielu dekoracji świątecznych postanowiłam, że pokażę coś zupełnie innego, coś czego nie widziałam na innych portalach.

pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
BONUS:
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
pobierz zdjęcie
Potraktuj zajączki, które samodzielnie możesz poskładać bądź wspólnie z dzieckiem, jako świetną zabawę, która może Ci przypomnieć dzieciństwo i spędzić kreatywnie czas ze swoim maluchem.
___________________________
źródło fotografii: 4.bp.blogspot.com, etsy.com/shop/ribonitachocolat, 2.bp.blogspot.com, cherrybomb.com, cherrybomb.com, i752.photobucket.com, blog.naver.com, pozytywnakuchnia.pl.

You Might Also Like

Czytałeś już?