ilobahie

Nowa strona

21:06 ILOBAHIE Comments

Od samego początku myślałam o zrobieniu strony internetowej, która będzie reprezentowała moją markę  - i wreszcie się udało! Niecały rok po ujawnieniu światu mojej pasji mam przyjemność przedstawić Wam moją kolejną pracę - stronę www :) 


Zapraszam na 


Dzięki tej stronie będziesz mógł:
/ w prosty i szybki sposób przeglądać moje grafiki, plakaty, kubki, zakłądki i wwiele innych 
/ sprawdzać jakie nowości dla Ciebie szykujemy np. na święta
/ dowiadywać się o promocjach, przecenach i rabatach
/ podglądać jak ILOBAHIE prezentuje się w przestrzeni - nie tylko architektonicznej ale i miejskiej :)
/ łatwo i szybko przejdziesz do naszych innych stron DaWanda, fanpage czy do bloga

Strona została stworzona również dla użytkowników tabletów oraz smartfonów.
GDZIE CHCESZ! :)
WEJDŹ I SPRAWDŹ!
Do zobaczenia na Facebooku!
;)

You Might Also Like

Czytałeś już?