warsztaty

Szkolenie w DaWandzie

20:25 ILOBAHIE Comments





Kochani wczoraj byłam na świetnym szkoleniu ze sprzedaży za granicą, które było organizowane przez portal DaWanda.pl. Szkolenie odbyło się w siedzibie firmy w ramach Akademii DaWandy, która jako niedawno zaistniały na polskim rynku portal handmadowy robi wszystko aby ułatwić nam – projektantom – sprzedaż produktów za pośrednictwem ich platformy, a wszystko to za jedyne 5%...niewiarygodnie, że to dzieje się w Polsce ;) Niebywałe…
Na szkolenie trafiłam bardzo zmęczona. Po pracy, którą skończyłam o 15.30 miałam jeszcze 2,5 godziny wolnego…w oczekiwaniu aż wybije godzina 18.00 wybrałam się na spacer po starym mieście :) Jak to na starówce było bardzo dużo ludzi, a do tego upał nie sprzyjał…na szkolenie dotarłam ostatkiem sił…
Jak zwykle byłam 20 minut wcześniej – co dało mi przewagę w wyborze najlepszego krzesła :) hehe 
W chwili gdy przekroczyłam próg moje zmęczenie zniknęło…przepiękna kamienica w samym środku Warszawy, przepiękne nowoczesne wnętrza architektoniczne i ciekawi ludzie. Miejsce to całkowicie oddawało atmosferę i klimat jakiego się spodziewałam.

Office in DaWanda
Zaproszono mnie do sali konferencyjnej, a tam…białe kubiki, a na nich dwa stare nieoheblowane skrzydła drzwi robiąca za blat wielkiego stołu konferencyjnego. Od razu pozazdrościłam tego stołu :) Dookoła porozstawiane krzesła z kolorowymi poduchami – wszystko idealnie ze sobą się komponowało.
Na spotkanie przybyła garstka osób - było kameralnie, miło i przyjemnie. Wykład poprowadził Michał z DaWandy, który mówił między innymi o tym jakie są plusy i minusy sprzedaży za granicą poprzez portal DaWanda oraz jakich korzyści możemy się spodziewać. Bardzo ciekawie opowiadał na co można zwrócić większą, a na co mniejszą uwagę i co jest istotne bardziej a co mniej przy umieszczaniu ofert z produktami. Zwrócił uwagę również na treści, które powinniśmy przetłumaczyć na inne języki oraz jakie dokładnie to treści powinny być. Przekazał nam cenne rady o pozyskiwaniu klientów za granicą oraz jak o takiego klienta dbać. Omówił również zasady dobrego fotografowania swoich produktów - po to aby klienci pozostali jak najdłużej w naszym butiku.

Showroom in DaWanda
Skrupulatnie i cierpliwie odpowiadał na wszystkie pytanie uczestników  -  a tych było wiele :)
Ogólnie rzecz ujmując dostaliśmy jako uczestnicy potężną dawkę informacji, która mnie osobiście bardzo zmotywowała i dała kopniaka abym działała „bardziej”.
Serdecznie dziękuję zespołowi DaWandy oraz prowadzącemu Michałowi za możliwość uczestnictwa w Waszym szkoleniu.



Do usłyszenia...

You Might Also Like

Czytałeś już?